HUBNUTÍ:téma ,které nikdy nekončí

18. ledna 2014 v 17:54 |  dieta/recepty
Ahojky!
Rozhodla jsem se napsat na téma hubntí.Tohle řeší většina holek.Myslím, že na každém blogu najdete článek o hubnutí a já se také rozhodla přispět svými názory a zkušenostmi.
V první řadě by bylo dobré dát si nějaký cíl.Já si vždycky vezmu nějaký kousek z mého šatníku ,který je mi menší a dám se do hubnutí.Není to věc na jeden den.Pokud chcete opravdu zhubnout a hlavně chcete aby vám váha zůstala a nepřibrala si to zpátky ,je to otázka týdnů ,měsíců nebo i let.Samozřejmě záleží i na tom kolik chceš zhubnout.
za druhé je třeba změnit jídelníček.Hlavní je jíst pravidelně ,nejlépe 5 nebo 6x denně po menších dávkách.Sladké nebo ovoce by se mělo jíst hlavně v první polovinně dne ,na snídani ,nebo svačinu.Pokud máš po večerech hlad ,nakrájej si na talíř zeleniny:okurky,rajčata,papriky nebo třeba ředkvičky.Je také zapotřebí dodržovat pitný režim.Nejlepší je samozřejmě čístá voda a neslazené čaje.Pokud chceš můžeš vodu spestřit kapkami citronu.Ideální je za den vypít 2-3 litry.Jo je to hodně ,ale jak se říká hlad je převlečená žízen.
Bohužel pokud nechceš ,aby na tobě plandala kůže ,ale chceš mít hezky zpevněnou postavu musíš cvičit.Nejlepší je zavést si pravidelnou hodinou ,kdy budeš cvičit.Tvoje tělo si na to navykne a proto bude spalovat tuky.Pokud nemáš zrovna čas chodit do posilovny cvič soma.Na youtube je nepřeberné množství videí kde se cvičí.Doporučila bych videa s kardio cvičením.K tomu bych ještě doplnila nějaké zpevnovací cviky.Stanov si třeba ,že budeš cvičit každý den v sedm půl hodky.Myslím ,že když to budeš pořádně dodržovat za týden už poznáš malé rozdíly.Hlavně to chce pevnou vůli a vydržet.Pokud chce zhubnout třeba i tvoje kamarádka dejte si soutež.Obávání z toho ,že tvoje kámoška do toho dává všechno určitě tě to donutí taky cvičit a jíst pravidelně.Můžete mezi sebou také sdílet zkušenosti a recepty :).
Doufám ,že ti tento článek pomohl nebo alespon inspiroval :).
Upozornění na konec.Hlavně se nesnaž hladovět,když máš prostě hlad tak se najez pokud budeš jíst každý den ve stejnou dobu nebude tě už hladovění tolik trápit.Hladověním sice shodíš ,ale nevydržíš to dlouho nejíst a proto až zase začneš jíst váha ti stoupne nahoru dvakrát tolik tomu se říká jojo efekt.

jídelníček pro inspiraci:
Snídaně - Bageta (80 g) s tvarohovou pomazánkou (50 g) a polníčkem, kedlubna (50 g), ředěný pomerančový džus (200 ml) - 400 kcal
Svačinka - Podmáslí (250 ml), dalamánek (1 kus), jablko (1 kus) - 274 kcal
Oběd - Roštěná na žampionech (80 g masa) s opečeným bramborem (200 g), mrkvový salát (1 miska) - 600 kcal
Svačinka - Citrónový sorbet s kiwi a jemnou celozrnnou oplatkou - 277 kcal
Večeře - Grilovaná zelenina (lilek, cuketa, paprika, rajče = 200 g) s celozrnným kuskusem (80 g) - 400 kcal

Snídaně
- Bílý jogurt (120 g) s müsli (60 g) a meruňkami (2 ks) - 394 kcal
Svačinka - Žitný chléb (80 g) s ramou, poctivou šunkou (40 g), plátkem ledového salátu a ředkvičkami (3 ks) - 277 kcal
Oběd - Kuřecí závitek (80 g) s mangoldem (20 g) a sýrem feta (20 g), bramborová kaše (200 g), rajčatový salát (150 g) - 560 kcal
Svačinka - Kakaový pudinkový krém s dušenými jablky - 213 kcal
Večeře - Špagety s olivami, sušenými rajčaty, kapary a parmezánem - 400 kcal


Snídaně
- Žitný chléb (80 g) s tofu pomazánkou (z 50 g tofu) a vejcem (1 ks) zdobený řeřichou, kedlubna (50 g) - 360 kcal
Svačinka - Ovocný salát (100 g avokáda, 5 ks jahod, 70 g kaki) sypané slunečnicovými semínky (15 g) - 297 kcal
Oběd - Hovězí guláš s bramborovými noky, okurkový salát (1 miska) - 628 kcal
Svačinka - Mléčná rýže (100 ml mléka, 30 g rýže, 5 g cukru) s malinami (30 g) - 195
Večeře - Čočkový salát s kořenovou zeleninou (mrkev, celer, petržel - 150 g), 1/2 celozrnného rohlíku - 428 kcal
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 AfroGirl AfroGirl | E-mail | Web | 18. ledna 2014 v 19:02 | Reagovat

Nejhorší je se do toho dostat, ale když se do toho dostaneš a navykneš tak to jde v pohodě..
Docela těžké nehřešit a pravidelně cvičit :D :D

2 all. all. | Web | 18. ledna 2014 v 22:05 | Reagovat

můj názor na hubnutí je kladný, pokud nějaký šílenec hubne tím že nejí nic, jen třeba jablko nebo jednu housku denně. je dobrý mít pravidelně jídlo a cvičit, myslím no..:) dobrý článek!:)

3 Nelli Nelli | E-mail | Web | 22. ledna 2014 v 19:35 | Reagovat

Dobrý článek ;) taky bych chtěla trochu zhubnout

4 ♡ HeLLo ♡ ♡ HeLLo ♡ | Web | 24. ledna 2014 v 19:33 | Reagovat

souhlasím naprosto s AfroGirl :)) ale jinak moc dobrý článek ;)

5 Sebian Sebian | Web | 28. ledna 2014 v 18:30 | Reagovat

Dobrý článek :) Tím jídelníčkem se zkusím inspirovat :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama